مقالات

طراحی کاتالوگ در تهران

طراحی کاتالوگ در تهران

طراحی کاتالوگ موفق به آن طراحی می‌گویند که بتواند تمایل به خرید مشتریان را تحریک کند و احساسات و توجه‌شان را جلب نماید. شما می‌توانید با چنین طراحی کاتالوگی، فروش محصولات و خدمات خود را به روش موثری بازاریابی کرده و به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. اما اگر اشتباهاتی در این طراحی صورت بگیرد، نه تنها مشتریان میلی به خرید از شما نخواهند داشت، بلکه ممکن است برند شما در ذهن شان بدنام شود که این اصلا به صلاح آینده تجاری کسب و کار شما نیست. به همین منظور تیم متخصص لیزارد که جمعی از متخصصان حوزه گرافیک را شامل می‌شود، با قدرتی که حاصل سال‌ها کسب تجربه و تخصص‌گرایی می‌باشد، آماده است تا به وسیله طراحی کاتالوگ موثر و کاربردی در تهران، مسیر رسیدن به فروش و مشتریان بیشتر را برایتان هموار کند.

چرا باید روی طراحی کاتالوگ سرمایه‌گذاری کنید؟

کاتالوگ اطلاعاتی را درباره محصول و خدمات شما جمع‌آوری می‌کند و به گونه ای که قابل درک باشد به مخاطبان شما ارائه می‌دهد.

این روزها کمتر کسی رو به سوی تبلیغات فیزیکی می‌آورد و بیشتر کسب و کارها درصدد هستند تا با طراحی کاتالوگ و یا بروشورهای تبلیغاتی به مشتریان بیشتری دست یابند و میزان فروش خود را افزایش دهند.

حتی طبق تحقیقات انجام شده طراحی کاتالوگ از ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی موفق‌تر عمل کرده است، مخصوصا اگر کاتالوگ به طور هنرمندانه و زیبا و با تمرکز روی هدف اصلی کسب و کار شما طراحی شده باشد.

کاتالوگ حرفه‌ای مساوی است با موفقیت برند شما

اگر طراحی در وهله اول مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد، شک نکنید که حتی ممکن است کاتالوگ شما را با خود به خانه ببرند و یا به نزدیکان و دوستان خود بدهند، این یعنی فراگیر شدن برند و نام شما.

به یاد داشته باشید که فرصت شما برای جلب توجه مخاطبان از طریق طراحی کاتالوگ بسیار محدود است، بنابراین روی جذاب‌تر کردن هر چه بیشتر این طراحی سرمایه‌گذاری کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

چگونه طراحی کاتالوگ موفقی داشته باشید؟

گروه طراحی لیزارد عوامل مختلفی را در این طراحی لحاظ می‌کند تا محصول نهایی مطابق با نیاز و هدف مشتری و کسب کار او باشد. در ادامه به برخی از مهمترین این عوامل می‌پردازیم.

  1. درک مخاطب

ابتدا خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان و هدف کسب و کار شما مورد سنجش قرار می‌گیرد تا سبک طراحی کاتالوگ بتواند نظر مشتریان را جلب کند. این سبک باید در تمام عوامل طراحی از جمله انتخاب تصاویر، لحن محتواها، انتخاب محصولات و غیره رعایت شود.

  1. طراحی جلد کاتالوگ

اگر جلد کاتالوگ به عنوان اولین صفحه به اندازه کافی طراحی جذاب و دلربایی داشته باشد، مشتری ناخواسته ترغیب می‌شود تا صفحات دیگر آن را نیز مرور کند. هم چنین این طراحی باید متناسب با محتواهای بصری و متنی و پیام سایر صفحات کاتالوگ باشد.

  1. استفاده از رنگ‌های مناسب

رنگ‌ها می‌توانند به طور غیر مستقیم با مخاطبان و مشتریان شما صحبت کنند. بهتر است متناسب با زمینه کاری خود، رنگ‌هایی را در طراحی کاتالوگ به کار ببرید که افکار و احساسات آن‌ها را درگیر می‌کنند.

  1. خلاقیت در طراحی کاتالوگ

می توانید کاتالوگ تبلیغاتی خود را به گونه منحصر به فرد طراحی کنید تا در یاد و خاطر مشتری بماند. به طور مثال می‌توانید شکل مربعی کاتالوگ را به دایره ای یا سایر اشکال تغییر دهید و یا به سمت طرح هایی برای صفحات داخلی بروید که کاتالوگ شما را متمایز نمایان می‌کنند. اما در خلاقیت زیاده‌روی و اغراق نکنید، یک خلاقیت موفق در طراحی کاتالوگ باید روی فهم ساده مخاطبان نیز تمرکز داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *