پشتیبانی و سئو سایت

زمانی که کار برنامه نویسی و طراحی وب سایت شما تمام می‌شود، چیزی که موجب می‌شود تا وب سایت شما سر پا باشد و یا در نتایج جستجو در صدر قرار بگیرد، اهمیت به سئو سایت است. در واقع می‌توانید با شرکت طراحی سایت مد نظر خود قرارداد پشتیبانی و سئو سایت ببندید که به این ترتیب آن‌ها مکلف می‌شوند تا به شما خدمات محتواسازی به صورت مداوم و مرتب، بهبود و ارتقای استراتژی‌های محتوا، اصلاح و رفع خطاها، بروزرسانی اطلاعات و غیره را ارائه کنند.

گروه طراحی لیزارد با یک تیم متخصص و مجرب در زمینه طراحی سایت، سئو وب سایت و غیره آماده است تا تخصصی‌ترین خدمات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه کند و برای این که رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پشتیبانی سئو سایت چیست؟

اگر بخواهیم به روش ساده‌تر و راحت‌تری سئو را برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که سئو اعتبار سایت شما است و می‌تواند وب سایت‌تان را در نتایج جستجو در رتبه اول قرار دهد. در واقع زمانی که سئو سایت شما به روش اصولی ارتقاء یابد، به این معنی است که حجم بالایی از ترافیک و مخاطبان حوزه هدف شما به سمت‌تان می‌آیند و اگر این پشتیبانی سئو سایت تداوم داشته باشد، همیشه سایت خود را در اوج می‌بینید.

به عبارت دیگر به این فکر کنید که کاربران برای خرید کفش عبارت “خرید کفش آنلاین” را جستجو می‌کنند، اگر فرض هم بر این بگیریم که وب سایت شما در زمینه خرید و فروش کفش فعالیت دارد و سئو آن به خوبی کار شده است، به این معنی است که کاربران با سایت شما به عنوان یکی از اولین نتایجی که در صفحه گوگل می‌بینند، آشنا می‌شوند.

اگر سئو سایت به طور موفقیت آمیزی ارتقاء یافته باشد، در واقع تجربه کاربری نیز بهبود می‌یابد و این موضوع منجر به افزایش اعتبار و اعتماد شما نزد کاربران می‌شود.

خدمات پشتیبانی و سئو وب سایت

به طور کلی این خدمات در این حوزه به سه بخش تقسیم می‌شوند که در ادامه به هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

۱.بهینه سازی سئو خارجی

یک تیم پشتیبانی و سئو سایت از تکنیک‌های مختلف سئو خارجی استفاده می‌کند تا دامین اتوریتی شما را افزایش دهد. به این ترتیب گوگل رتبه وب سایت‌تان را بالاتر می‌برد.

یکی از مهمترین موارد برای سئو وب سایت خارجی این است که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید. دلیل این امر هم به این موضوع باز می‌گردد افرادی زیادی در این فضاها فعالیت دارند و به این ترتیب می‌توانید توجه آن‌ها را به برند و کسب و کار خود جلب کرده و آن‌ها را به سمت وب سایت خود سوق دهید و این یعنی ترافیک بیشتر. در نهایت این امر روی سئو وب سایت‌تان تاثیر بسزایی می‌گذارد.

پشتیبانی سئو سایت

الگوریتم‌های گوگل بسیار به لینک‌ها یا همان بک لینک‌ها اهمیت می‌دهند. در واقع گوگل به آن سایتی بیشتر اعتبار می‌دهد و یا رتبه آن را بالا می‌برد که بک لینک زیادی داشته باشد، چرا که این موضوع به معنای ترافیک و مخاطبین بیشتر آن سایت است.

البته باید به کیفیت بک لینک‌ها نیز توجه شود، هر چه این بک لینک‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، تاثیر بیشتری روی سئو و رتبه سایت می‌گذارند.

تیم متخصص پشتیبانی و سئو وب سایت می‌تواند به گونه‌ای این بک لینک‌ها را مدیریت کند که به هیچ وجه تبدیل به اسپم نشوند. یک نکته طلایی در مورد بک لینک‌ها این است که هیچ وقت کیفیت را قربانی تعداد بک لینک‌ها نکنید.

پشتیبانی و سئو سایت

۲.سئو تکنیکال یا سئو فنی

تا حالا وارد وب سایتی شده‌اید که سرعت بارگذاری کندی داشته باشد و پس از مدتی تصمیم گرفته باشید که از آن سایت خارج شوید؟ در دنیای وب، این موضوع به معنای تجربه کاربری منفی است که ترافیک را از سایت دور می‌نماید. به این دلیل گوگل جدا از وجود محتواهای باکیفیت و بک لینک، به سرعت بارگذاری یا آپلود صفحات وب سایت بسیار اهمیت می‌دهد.

در حقیقت، هر چه وب سایت شما سریع‌تر عمل کند، کاربران تجربه کاربر بهتری به دست می‌آورند و به سایت شما بهتر جذب می‌شوند. قانون اصلی گوگل این است که یک وب سایت باید زیر ۴ بارگذاری شود. این نوع از خدمات تکنیکال یا همان سئو فنی است که تیم متخصص می‌تواند با بهینه سازی کدهای سایت و یا تصحیح حجم کدها به خوی انجام دهد.

در بحث سئو فنی یا تکنیکال مورد دیگر به نام یوزر فرندلی یا واکنش گرا بودن وب سایت نیز مطرح است که روی رتبه سایت و سئو آن تاثیر دارد. منظور از این دو ویژگی این است که کاربران بتوانند تحت هر شرایطی وب سایت شما را با چینش و المان‌های یکسان و مرتب مشاهده کنند، فرقی هم ندارد که از چه ابزار الکترونیکی برای این کار استفاده می‌کنند، موبایل، لپ تاپ،‌ای پد و غیره.

از دیگر موارد مهم در زمینه پشتیبانی سئو سایت این است که باید اهمیت ویژه‌ای به گواهی‌های امنیتی داده شود. در غیر این صورت سایت شما در معرض بدافزاری‌های مختلف قرار می‌گیرد. گوگل به شدت به سایت‌هایی که اقدامات امنیتی را رعایت می‌کنند اهمیت می‌دهد. بنابراین وب سایت شما باید در نتایج جستجو با پروتکل HTTPS حاضر شود.

۳.سئو داخلی و پشتیبانی سایت

در سئو داخلی تمرکز باید روی بهینه‌سازی محتواها، عنوان‌ها و متا دیسکریپشن‌ها باشد. تیم پشتیبانی سئو سایت می‌تواند تمامی فاکتورها و عواملی که روی سئو داخلی سایت تاثیر دارند را در نظر بگیرد. گوگل با توجه به عناوین و متا دیسکریپشن‌های بهینه شما می‌تواند صفحات سایت‌تان را درک کند. بنابراین تیم سئو باید بتواند این دو فاکتور را به بهترین وجه ممکن در سایت‌تان پیاده‌سازی کند.

جدا از این موارد، استفاده از کلمات کلیدی مشابه نیز مهم است، چراکه در صفحه نتایج گوگل این عنوان صفحه و متا دیسکریپشن است که نشان داده می‌شود. در صورتی که این دو مورد به طور حرفه‌ای کار شده باشند، میزان کلیک سایت شما افزایش می‌یابد و سئو سایت‌تان بهبود پیدا می‌کند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟