تعرفه طراحی وب سایت

سایت شرکتی پایه

سایت شرکتی حرفه ای

سایت فروشگاهی پایه

سایت فروشگاهی حرفه ای

بخش خدمات سایت

هر سایتی از بخش های متعددی تشکیل شده است که یکی از بخش های آن که برای اغلب سایت های فروشگاهی و خدماتی بسیار ضروری می باشد، بخش خدمات است. در واقع این بخش از سایت، اطلاعاتی را درباره خدماتی که شرکت یا سازمان مورد نظر ارائه می دهد، در اختیار افراد قرار می دهد. می توان گفت این بخش به منظور شفاف سازی خدماتی که شرکت مورد نظر ارائه می دهد ایجاد می شود تا بتوان به وسیله ی آن اعتماد مشتریان را جلب نمود.

در این بخش از سایت علاوه بر خدماتی که سازمان مورد نظر ارائه می دهد می توان یک پیشینه ای از شرکت ارائه داد تا مشتریان از سابقه و تجربه ی شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

بخش معرفی محصول سایت

بخش معرفی محصول در سایت یکی از بخش های مهم برای سایت هایی است که محصولی را به فروش می رسانند. در واقع می توان گفت هدف از ایجاد این بخش در سایت ارائه اطلاعاتی درباره محصول، بیان ویژگی ها و مزایای محصولات می باشد.

در این صفحه می توان اطلاعات گوناگونی را درباره محصولات به مشتریان ارائه کرد. به طور مثال از برخی از آنها می توان به شرایط خرید محصول، قیمت، تصاویر مربوط به محصول، کاربردهای محصول مورد نظر و مشخصات محصول اشاره کرد.

در واقع اگر شما در بخش معرفی محصول سایت خود اطلاعات شفاف تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید بدین وسیله می توانید اعتماد آنها را نیز جلب نمایید.

بخش گالری محصول سایت

یکی از بخش های مهم برای سایت های فروشگاهی که می تواند باعث جذب مشتریان به شرکت یا فروشگاه مورد نظر شود بخش گالری محصول می باشد. در واقع همه ی افراد تمایل دارند محصولی را که قصد خرید آن را دارند به خوبی مشاهده و بررسی نمایند. با توجه به اینکه در خرید هایی که از سایت انجام می شود امکان مشاهده فیزیکی محصول نیست ایجاد یک بخش گالری محصول که در آنجا فیلم ها و عکس های محصولات به طور واضح قرار می گیرد می تواند راهی موثر برای فروش بهتر محصول و جلب اعتماد مشتری باشد.

می توان گفت که این بخش به مشتریان این اجازه را می دهد تا درباره محصولی که قصد خرید آن را دارند بهتر فکر کرده و تصمیم گیری نمایند.

بخش نمونه کار در سایت

یکی از بخش های مهم برای اغلب سایت هایی که خدمات یا محصولاتی را به افراد ارائه می دهند، بخش نمونه کار می باشد. در واقع این بخش برای افرادی که از سایت دیدن می کنند این امکان را فراهم می کند تا بتوانند پروژه هایی که در گذشته توسط شرکت مورد نظر انجام شده است را مشاهده کنند و از کیفیت و توانایی های آن شرکت اطلاعات بدست بیاورند.

این بخش هم برای ارائه دهنده خدمات و هم برای مشتری مزایایی دارد به طوریکه مشتری می تواند درباره ی خدمات و محصولی که قصد خرید آن را دارد بهتر تصمیم بگیرید و ارائه دهنده خدمات نیز می تواند کیفیت بالای کار های خود را به افراد نشان دهد و آنها را جذب برند خود نماید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟