مقالات

عکاسی محصولات برای اینستاگرام مارکتینگ

عکاسی محصولات برای اینستاگرام

این روزها اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در میان مردم تبدیل شده است و عکاسی از محصولات برای این پلتفرم اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدیو، یکی از روش‌های افزایش میزان فروش در فضای مجازی و جذب مشتریان بیشتر است. حتی این افزایش ممکن است از فروش حضوری نیز تجاوز کند.

اجازه دهید اهمیت عکاسی را در فروش اینستاگرام بیشتر توضیح دهیم. وقتی به صورت حضوری به یک فروشگاه می‌روید، کالا و محصول مورد نظر خود را لمس می‌کنید و در نهایت تصمیم می‌گیرید که آن را بخرید یا خیر. اما چنین چیزی درباره هیچ یک از روش‌های فروش آنلاین صدق نمی کند. به این ترتیب است که وجود عکس‌های باکیفیت می‌تواند به مخاطب در تصمیم به خرید کمک کند.

گروه طراحی لیزارد با تیم متخصص و مجرب خود می‌تواند در زمینه عکاسی حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه خدمت کند و قدم به قدم شما را در مسیر افزایش فروش و مشتریان بیشتر همراهی کند.

چرا باید محصولات خود را در اینستاگرام بفروشیم؟

این روزها آگاهی مردم افزایش یافته است و بیشتر به سمت خریدهای هوشمندانه می‌روند، همین امر موجب شده است تا کار کسب و کارهای آنلاین و مجازی نسبت به گذشته سخت تر شود. از طرف دیگر، در پلتفرم محبوبی مانند اینستاگرام نیز جلب توجه مشتری و متقاعد کردن آن‌ها برای خرید نیز خیلی ساده نیست.

شما باید بتوانید به هر وسیله ای که شده مخاطبان را ترغیب به خرید از محصولات و حتی خدمات خود کنید. شما تنها زمانی موفق می‌شوید که مشتریان بتوانند به شما اعتماد کنند. یک بخش مهمی از این اعتماد سازی با به اشتراک گذاری عکس‌های با کیفیت واقعی از محصولات و کالاهای شما به واقعیت می‌پیوندد.

این روزها هر کسب و کاری که در دنیای آنلاین حضور نداشته باشد و فعالیت نکند، باخته است، چرا که در پلتفرم اجتماعی محبوبی هم چون اینستاگرام می‌توانید تمامی محدودیت‌های جغرافیایی و مکانی را کنار بگذارید، در واقع شما نه تنها به مشتریان اطراف خود بلکه به مشتریان مناطق جغرافیایی دیگر و دورتر از خود نیز دسترسی خواهید داشت تا جایی که شاید حتی بتوانید برند خود را جهانی کنید.

 

مطلب پیشنهادی : عکاسی تبلیغاتی و کاربردهای آن

 

نکات مهم در عکاسی محصول برای اینستاگرام

1. محصولات خود را در عمل به مخاطبان نشان دهید

وقتی تصویری از محصول خود را در حال استفاده به مخاطبان نشان دهید، در واقع به آن‌ها کمک می‌کنید تا تصور کنند خودشان نیز از آن استفاده می‌کنند.

2. محصولات را از زوایای مختلف نشان دهید

برای این که مخاطب را برای خرید ترغیب کنید باید کاری کنید که مخاطبان از تمام جوانب آن کالا یا محصول را ببینند و کاملا در ذهن خود آن را مجسم کنند. نشان دادن جزئیات کالا در تصویر بسیار مهم است.

3. اقلام مشابه را با هم در معرض نمایش قرار دهید

فرض کنید که یک لباس را در طیف رنگی مختلف به فروش می‌رسانید، نمایش همه آن‌ها در یک تصویر موجب می‌شود تا نظر بسیاری از مخاطبان با هر سلیقه رنگی جذب شود.

4. به نور توجه کنید

زمانی یک عکس می‌تواند در اینستاگرام مارکتینگ بیشترین تاثیر را داشته باشد که به خوبی دیده شود و ملموس باشد. نور طبیعی و یا نورپردازی خوب در این زمینه می‌تواند به شدت تاثیرگذار باشد.

5. یک فرد واقعی را در تصویر نشان دهید

فرقی ندارد یک فرد به طور کامل در تصویر باشد و یا فقط دست‌های او مشخص باشد، در هر صورت این به مخاطب القا می‌کند که با یک تیم واقعی رو‌به‌رو است و این احساس تعامل به ترغیب خرید آن‌ها کمک بسیاری می‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *