مقالات

چاپ رول آپ نمایشگاهی

رول آپ نمایشگاهی

یکی از کاربردی ترین انواع چاپ به رول آپ نمایشگاهی باز می گردد که از آن برای تبلیغ یک برند و شرکت در نمایشگاه و همایش به کار می رود. ساخت این رول آپ به طراحی و چاپ دقیق همراه با رعایت ظرافت کاری و جزئیات مهم و حساس نیاز دارد، به این ترتیب می توانید به تیم طراحی و گرافیک لیزارد با توجه به تخصص و تجربه ای که از سال 1386 تا کنون در بازار به دست آورده اند، اعتماد کنید.

رول آپ نمایشگاهی و تبلیغاتی چیست؟

این نوع یک سازه یا استند است که همیشه به صورت ایستاده قرار می گیرد. چارچوب آن از جنس آلومینیوم است و درون آن نمایی از خدمات و محصولاتی در معرض نمایش قرار می گیرد که یک برند و یا شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد.

استفاده از رول آپ نمایشگاهی به عنوان ابزار بازاریابی و تبلیغاتی، بهترین روش معرفی خود به مشتریان هدف است. به طور کلی دو نوع رول آپ وجود دارد که می توانید سفارش دهید:

1. رول آپ تبلیغاتی و نمایشگاهی ثابت

2. رول آپ تبلیغاتی و نمایشگاهی گردان یا موتور دار

انواع چاپ رول آپ

  • دو طرفه همراه با هالوژن
  • گردان به صورت دو طرف
  • پایه پهن
  • آویز گردان
  • ساده یک طرفه
  • گردان یک طرفه

پایه های پهن و ساده رول آپ ها مقاومت بیشتری دارند، حالت ایستاده خود را به راحتی حفظ می کنند و به راحتی هم نصب می شوند. به همین دلیل است که میزان سفارش برای این نوع رول آپ ها بسیار زیادتر است.

 

مطلب پیشنهادی : اصول طراحی لوگو

 

از رول آپ در چه مکان هایی استفاده می شود؟

اگر قصد شرکت در کنفرانس، همایش، نمایشگاه و یا برگزاری جلسات دارید، وجود این رول آپ های تبلیغاتی می تواند تاثیر بسزایی برای مخاطبان بگذارد. در واقع شما می توانید به این ترتیب برای انتقال پیام تجاری خود استفاده کنید.

یکی دیگر از نقاط قوت این استندها این است که می تواند تعویض شود. به این ترتیب از نظر اقتصادی نیز به نفع شما است. همچنین در صورتی که رول آپ مشکلی پیدا کند یا خراب شود، به راحتی می توانید از پایه جدا کرده و برای ترمیم و یا حتی جایگزینی آن اقدام کنید.

کدام نمونه چاپ رول آپ را برای تبلیغات نمایشگاهی سفارش دهید؟

خوب همه چیز به هدف شما بستگی درد. رول آپ های نمایشگاهی یک طرفه بیشتر برای مکان هایی مناسب است که فقط یک طرف آن در معرض دید قرار دارد. اما رول آپ تبلیغاتی دو طرفه می تواند برای مکان هایی استفاده شود که امکان دیده شدن هر دو طرف آن وجود دارد.

به طور مثال اگر از رول آپ برای غرفه نمایشگاهی استفاده می کنید. بهتر است نوع دو طرف آن را سفارش دهید تا هم برای کسانی که داخل غرفه حضور دارند و هم برای کسانی که بیرون غرفه هستند، به راحتی قابل مشاهده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *