مقالات

تفاوت فلایر تبلیغاتی با پوستر

فلایر تبلیغاتی و پوستر

گروه طراحی لیزارد با تیمی از متخصصان گرافیک خود از سال 1386 تاکنون فعالیت های مستمری در زمینه طراحی انواع روش های تبلیغاتی و بازاریابی داشته است و موفق شده است تا در میان رقیبان، از نظر کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریان جایگاه قابل توجهی در بازار به دست آورد. می توان به فلایر تبلیغاتی و پوستر به عنوان یکی از این زمینه های فعالیت شرکت لیزارد اشاره کرد. اگر سوال تان این است که فلایر تبلیغاتی با پوستر چه فرقی دارد، باید بگوییم که طراحی و کاربرد آن ها متفاوت می باشد و به گونه منحصر به فردی بر مخاطبان تاثیرگذار هستند.

توضیحی برای فلایر تبلیغاتی

درباره فلایر تبلیغاتی می توانیم بگوییم که یک برگه چاپی معمولا تا شده است که به یک رویداد، محصول، خدمات یا ایده اختصاص می یابد. با این طراحی فلایر معمولا یک پیام ساده به مخاطب منتقل می شود. اندازه فایر معمولا مانند برگه A4 است و در یک فولدر یا پوشه ارائه می شود، از این رو هزینه پایینی دارد. البته هیچ محدودیتی در اندازه چاپ و طراحی این فلایر نیست.

هم چنین در برخی موارد طراحی و چاپ فلایر روی یک طرف و در برخی مواقع روی هر دو طرف انجام می شود. همه این ها به نیاز و هدف شما بستگی دارد.

توضیحی برای پوستر

درباره پوستر باید بگوییم که یکی از انواع تبلیغات بصری محسوب می شود که روی دیوار نصب می گردد و بیشتر روی جلب توجه رهگذران و عابران پیاده تمرکز دارد. از پوستر بیشتر در مکان های عمومی روی دیوارها یا بوردها استفاده می شود. طراحی پوستر باید دارای رنگ های روشن، طرح های چشمگیر و متن ها پررنگ و بولد باشد تا بتواند در همان وهله اول چشم های مخاطبان را به خود جذب کند.

تفاوت فلایر تبلیغاتی و پوستر پیست؟

مهم است بدانید که می خواهید برای چه کار بازاریابی و تبلیغاتی به سراغ این نوع از طراحی ها بروید و باید در ابتدا نیازها خود را بررسی کنید.

اگر بیشتر جلوه بصری طراحی برایتان اهمیت دارد، بی شک گروه طراحی لیزارد به شما طراحی پوستر و چاپ آن را پیشنهاد می کند. این پوسترها در جایی قرار داده می شوند که بیشتر در معرض دید عموم مردم قرار دارد، از جمله ایستگاه اتوبوس و یا دیوار و ساختمان ها.

اگر هدف تان این است که جمعیت و گروه خاصی را مورد هدف قرار داده و پیام خود را منتقل کنید، مطمئن طراحی و چاپ فلایرهای تبلیغاتی بهترین گزینه روی میز برای شما محسوب می شوند. این فلایرها را می تون روی تابلو اعلانات و یا حتی ویترین فروشگاه در سایر مکان های عمومی برای جلب توجه مخاطبان خاص نصب نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *